Jak przygotować się do przeprowadzki firmy?

Przeniesienie biura w nowe miejsce to duże wyzwanie. Aby wszystko udało się bez większych problemów, należy dokładnie je zaplanować, najlepiej około roku przed zmianą. Pozwoli to na dokładne przygotowanie się, da czas na posprzątanie niezbędnych dokumentów i zniszczenie tych niepotrzebnych, a także pozwoli oswoić się pracownikom ze zmianą miejsca pracy. 

Etap 1 – Planowanie przeprowadzki

Tanie przeprowadzki WarszawaW pierwszej kolejności wybierz odpowiednie miejsce na nową siedzibę biura. Zaplanuj w niej rozkład pomieszczeń oraz mebli – jeśli jest to możliwe, zatrudnij usługę profesjonalnego projektanta wnętrz, który efektywnie rozmieści pracowników, zapewni im odpowiednie oświetlenie i dostęp do pomieszczeń socjalnych. Na tym etapie zdecyduj także, czy biuro zostanie wyposażone w nowe biurka, krzesła, lub regały, czy wykorzystane zostaną meble z poprzedniej siedziby firmy. O wszystkich planach dotyczących przeprowadzki poinformuj swoich pracowników. Dzięki temu łatwiej oswoją się ze zmianą miejsca pracy, a także będą mogli zaproponować własne sugestie dotyczące między innymi rozkładu biurek, czy preferencje dotyczące wyposażenia kuchni.

Etap 2 – Wybór firmy przeprowadzkowej

fW celu dokonania sprawnej przeprowadzki biura odpowiednio wcześniej wynajmij usługę firmy przeprowadzkowej. W biurach często znajdują się meble lub przedmioty niestandardowe, których transport należy wycenić indywidualnie. Koniecznie sprawdź opinię na temat firmy oferującej tanie przeprowadzki – zwróć uwagę na to, by profesjonalnie podchodzili do wyznaczonego im zadania. W przypadku przeprowadzki firmy ważny jest czas jej trwania – jeśli nie możesz sobie pozwolić na
kilkudniowe przenoszenie biura, upewnij się, że firma dysponuje odpowiednią ilością pracowników oraz pojazdów, aby przetransportować niezbędne rzeczy w krótkim czasie.

Etap 3 – Przygotowania do przeprowadzki

Gdy firma przeprowadzkowa i miejsce nowego biura są już wybrane, koniecznie wynajmij usługi, które będą niezbędne do wykonywania pracy. Będą to przede wszystkim internet, telefon, ubezpieczenie, usługi sprzątające, czy ochrona. Koniecznie poinformuj wszystkich o zmianie adresu biura oraz uaktualnij informacje na stronie internetowej, w broszurach i wizytówkach. Jeszcze przed przystąpieniem do przeprowadzki przygotuj w nowym miejscu kuchnię i toaletę. Pomieszczenia te powinny być w pełni funkcjonalne już w dniu planowanej przeprowadzki. Za sprawą odpowiedniego przygotowania, można dokonać przeprowadzki firm tanio. Aby to się udało, konieczna jest odpowiednia organizacja i skrupulatne przygotowanie się do przeniesienia biura, a współpraca i wsparcie ze strony pracowników może okazać się niezastąpioną pomocą.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się więcej.

Pin It on Pinterest

Share This